wtorek, 12 listopada 2013

Ravenswood 1x02,1x03(podsumowanie)

Wreszcie przyszedł czas kiedy mogę się za to zabrać :) Mam już internet i nadrobiłem większość seriali w tym RAVENSWOOD,które aktualnie tutaj jest najważniejsze :)
Co mnie zaskoczyło?Jaka była moja reakcja na te dwa odcinki?

Rozwińcie posta ;]


Zacznijmy od 1x02.
W wyniku wypadku Miranda umiera(według legendy cała 5 powinna zginąć).
Dziewczyna jest duchem i ukazuje się Calebowi.Ma podejrzenia co do tego,że razem z nią w domu jest jakiś jeszcze duch.
Caleb okłamuje Hanne i mówie,że wszystko jest okej.
Najlepszą sceną odcinka zdecydowanie jest wypad Remy i Caleba na złomowisko samochodów gdzie nagle niezwykłe siły wypuszczają zamkniętego psa przez Caleba w samochodzie.
 Jest to trzeci taki przypadek gdy 'moc'atakuje bohaterów.

 Jest także Remy,która nie wiadomo z jakiej przyczyny znajduje się w nocy na środku drogi!


Przejdźmy do najlepszego odcinka tego serialu!
Więc 1x03 totalnie mnie zszokował,przeraził i zaskoczył!

Na pogrzebie Mirandy,Olivia widzi dawną miłość swojego ojca jeszcze z szkolnych lat.
Dziewczyna stoi przy grobie ojca Olivi i jak się potem okazuje...Aby nie żyje!
Martwa dziewczyna nawiedza Olivie i ta sądzi,że Aby chce jej coś przekazać!

Na pogrzebie widzimy także dobrze nam znane kruki!Gdy się pojawiają,Miranda nagle znika.
O co chodzi?Jak duże znaczenie kruki mają w tej całej historii?

Luke jak wiemy nie wierzy w klątwę.Zawsze znajdzie się taki jeden,który w nic nie wierzy!


Miranda jest nawiedzana przez inne 'duchy' uwięzione w domu?
Słyszymy przerażający głos!
Wtedy miałem ciarki!


Teraz przejdziemy do zdecydowanie najlepszej części odcinka!

Sesja!
Cała czwórka dowiaduje się,że Miranda jest duchem.Tymczasem Luke przekonuje się o tym,że klątwa istnieje i zaczyna wierzyć.
Dostajemy odpowiedzi na kilka pytań.Bohaterowie kontaktują się z Aby,która kieruje planszą i odpowiada na zadanie pytania
1.Aby,jesteś tutaj?
(odpowiada)

2.Aby,czy mój ojciec odkrył czym jest klątwa RAVENSWOOD?
(Aby odpowiada ponownie)



3.Aby,czy mój ojciec jest z Tobą?
(odpowiada)
Czy to oznacza,że Aby jest uwięziona,a ojciec Olivi i Luka zaznał spokoju?

4.Czy nasz ojciec zginął przez klątwę?


Potem nagle dom zaczyna wariować!Litery zaczynają układać to oto zdanie:
tłum.PAKT PIĘCIU!

Następnie żyrandol się urywa i spada na stół!Teraz cała piątka widzi już Mirandę.

O co chodzi z Paktem?Co Aby pragnie przekazać piątce?
Jak zginął ojciec bliźniąt?
Odcinek najlepszy!
Wam jak sie podobał?

2 komentarze: