poniedziałek, 24 lutego 2014

Ezra jako 'A' (ankieta)

Przyszedł czas na podsumowanie ostatniej ankiety.
Bez dwóch zdań wygrał pan Fitz podejrzany o bycie 'A'.
Tak się składa,że ostatni odcinek dał nam wiele odpowiedzi,dlatego zapraszam do przeczytania dalszej części posta!


Rozwińcie posta!


Słodki,miły nauczyciel angielskiego już od samego początku był podejrzeniem dla wielu z nas.
Fani śledzili bacznie jego losy i tylko czekali na jakiekolwiek wskazówki.


Ezria była moją ulubioną parą od samego początku.Myślę,że ma to duży związek z Arią,którą po prostu kocham i mógłbym oglądać godzinami.
Zawsze ich rozstania przeżywałem bardzo mocno-po prostu zależało mi na tej parze.
Jestem też osobą,która lubi należeć do mniejszości,a,że w gronie moich znajomych praktycznie nikt nie lubił tej pary...jeszcze chętniej zagłębiłem się w ten związek.


Mimo tego,że Ezre lubiłem od dłuższego czasu uważałem,że ma on jakiś związek z całą 'A' sprawą.
W 4 sezonie szczególnie przykuł moja uwagę gdy tak na prawdę był nam pokazywany,a nie był potrzebny.
Rozmawiałem o tym na forum i dużo osób się ze mną zgadzało.
Aria miała Jake,ale Ezra nadal kręcił sie gdzieś blisko.
Przecież inni byli chłopacy odeszli w zapomnienie jak Sean od Hanny czy Alex od Spencer.

Było dla mnie szokiem to jak Ezra pokazał się nam w czarnym kapturze.
Jakoś to do mnie nie docierało bo...Ezria była od zawsze taką realną i spokojną parą.
Zawsze siedzieli w tym jego mieszkanku i mieli takie prawdziwe,życiowe problemy.

Kim tak na prawdę okazał się Ezra?


Chłopak wyznał Arii prawdę.Jednak czy to co mówił nie okaże się kłamstwem?!

Czego się dowiedzieliśmy?

Ezra bał się wyznać prawdę Arii,chociaż starał sie to zrobić wiele razy.
Znał Alison i był słynnym 'board short'-starszym,sekretnym chłopakiem Alison z,którym spotykała sie dziewczyna.Poznał ją na studiach,jednak nie wiedział ile lat ma tak na prawdę.
Ezra przyznał,że nigdy nie skrzywdził przyjaciółki Arii.
Pisał o niej książkę!
Kiedy przeczytał w gazecie o tym,że Alison zaginęła...nie mógł przestać o tym myśleć i postanowił wziąść sprawy w swoje ręce.Chciał sam dowiedzieć się tego jak zginęła Alison.
Poznanie Arii było zaplanowane przez Ezrę.Znał on wszystkie kłamczuchy!
Dlatego zdecydował sie uczyć w Rosewood.
Chłopak przysięga,że kocha Arię i kiedy ich związek zaczynał sie rozwijać...przestał pisać książkę.
Obiecuje także,że spali wszystkie swoje zapiski by ratować ten związek.
Jak wiemy zapiski lądują w rękach 'A'.

Co wy sądzicie o Ezrze?
Wierzycie mu?Chłopak jest 'A'?
Ja w pewnym sensie mu wierzę...wszystko sie zgadza,ale już nie mam od nikogo zaufania w tym serialu.

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to on nie jest "głównym A". Może miał coś wspólnego z Ateamem. Za szybko go nam pokazali, w poprzednich sezonach dowiadywaliśmy się o członkach razem z bohaterami. Jeżeli wiedzieliśmy od początku kto jest, to jaki byłby sens oglądania? Zapewne wszystko okaże się jasne na koniec serialu, a jakoże mamy już pewny 5sezon, nie wydaje mi się, żeby to było teraz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak mam nadzieję,że finał 4 sezonu pokaże nam trochę więcej właśnie na temat Ezry :)

    OdpowiedzUsuń