poniedziałek, 21 października 2013

Czas HALLLOWEEN #1

Może na samym początku wyjaśnijmy sobie czym jest HALLOWEEN.

HALLOWEEN-zwyczaj,który porównywalny jest do maskarady.Tego dnia ludzie chodzą przebrani i uczestniczą w przeróżnych imprezach.Halloween jest nazywany także "Dniem Duchów" czyli dzień przed dniem Wszystkich Świętych.Obchodzony najhuczniej przez Amerykanów jest 31 października!W Polsce pojawił się w latach 90.


W pierwszym dniu oczekiwania na HALLOWEEN chcielibyśmy polecić Wam dwa bardzo ciekawe,z nutką dreszczyku filmy animowane!
Jest to wspaniała alternatywa dla starszych i młodszych osób!
Kto nie uwielbia bajek?
Jeszcze takich gdzie czujemy trochę mroczności!
Coś jak RAVENSWOOD!

Pierwszym filmem jest:

Film opowiada historie Victora,który wskrzesza swojego psa po tym jak ten ginie :)

Drugim filmem animowanym jest:

W filmie dziewczynka odkrywa w swoim domu ukryte drzwi,które prowadzą do innego świata!


Mamy dla Was filmik gdzie Amerykanie wchodzą do domu strachu!
Kto by chciał przeżyć takie doświadczenie?



3 komentarze:

  1. O bardzo fajny pomysł na notki ^^

    Chciałam własnie obejrzec te dwie bajki z bratem i chyba to zrobie :D oglądałas może? Bo chciałabym znac twoją opinie na temat tych bajek ;)

    A co do tego ostatnie to.....WOW, tez tak chce :D

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Na początku chciałem sprostować iż jestem chłopakiem jednak nie winię Cię za nic bo tutaj strasznie mało osób wie kto na prawdę prowadzi tego Bloga :)
    Co do bajek...oglądałem wczoraj do połowy Frankenweenie i film strasznie mi się spodobał! dzisiaj dokończę tą bajkę :) tą drugą właśnie zobacze sobie z siostrą :)
    cieszę się,że pomysł się podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. A to przepraszam za pmyłke, ale nie zerkałam tutaj od same początku więc zabardzo nie jestem rozeznana, kto tutaj zarządza :D Dobra, dzięki za opinie ;)

    OdpowiedzUsuń