czwartek, 24 października 2013

Ravenswood 1x01-Podsumowanie!

W końcu mogę sie zabrać za tego posta!
Czekałem na to dobrych kilka miesięcy!
Więc..porozmawiajmy o

RAVENSWOOD:

To podsumowanie będzie sie troszkę różniło od PLL.
W tym odcinku nie zauważyłem nic negatywnego...
Pewnie większość z nas spodziewała sie czegoś innego,mniej fajnego.
Mnie osobiście Pilot ogromnie zaskoczył!Byłem pod wrażeniem jak ABCfamily zdołała wykonać tak dobry kawał roboty *_*
Serial jest stworzony coś na podobiznę Scooby Doo,a dom wujaszka Mirandy zalatuje mi Fortecą Draculi czy też Domem Adamsów(jak kto woli).
Sceny grozy na prawdę dobre!Jakie są moje ulubione?
*Caleb i jego podskok gdy Trup porusza ręką!(sam się przestraszyłem)
Caleb w tej scenie przeszedł samego siebie ;D
*Miranda i jej zasłona z 'rękoma'
*Caleb i jego zasłona prysznicowa z 'ramionami'
*Scena na moście najlepsza!Przerażająca dziewczyna pobija wszystko.

KLĄTWA:

Teraz może o klątwie,która w końcu została wyjawiona.
Jak dobrze zrozumiałem to już 2 razy w miasteczku zdarzyło się tak,że ktoś wracał z wojny jako jedynie ocalały 'bohater',a następnie grupka ludzi ginęła?
Teraz mamy do czynienia z podobną sytuacją?
Ale,jak ma się do tego dziewczynka,która prześladuje Mirande?
Co ukrywa Wujek dziewczyny?
Kim są podobizny Caleba i Mirandy?
Kto zabił ocja bliźniąt?

Czekamy na kolejne odcinki i odpowiedzi...



A teraz...Co wy sądzicie o serialu?Podobał się Wam?Z czym przesadzili?
Co byście zmienili?

3 komentarze:

  1. Serial ciekawy, tajemniczy no i mroczny ;o Ale zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Serial może być fajny, ale szczerze jakoś nie przekonuje mnie to, że pomieszali to z Pretty Little Liars. Mogli zrobić całkiem inny serial i już nie mieszać bohaterów z innego serialu. To mnie najbardziej drażni w tym wszystkim !

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba :) fajne jest to połączenie z PLL ale żeby nie było tego za dużo, bo się wszystko pomiesza jeszcze bardziej. ogólnie jestem za xD +fajny post :D

    OdpowiedzUsuń