czwartek, 24 października 2013

PLL 4x13-Podsumowanie!

Przyszedł czas,aby napisać tego posta!Myślę,że większość z Was widziała już oba odcinki jednak zdecydowałem,że wygodniej mi będzie podsumować produkcje w osobnych notkach:

Zacznijmy od "Pretty Little Liars":

Odcinka opisywać nie będę bo nie widzę w tym żadnego sensu :)
Co podobało mi się najbardziej?
1.Hanna ginie i jest zdana sama na siebie.Zaraz potem każda z dziewczyn jest osobno.
Spodobał mi się ten patent !
2.Caleb poznaje Mirande w autobusie...scena z dziwnym staruszkiem była świetna.
3.Motyw bliźniaczek tak jakby został tymczasowo wymazany.
Hanna będąc w nawiedzonym miasteczku zaczyna wierzyć,że dwie dziewczynki chodzące w czerwonych płaszczach mają coś wspólnego z historią opowiedzianą przez Alison.
Cieszę się,że scenarzyści dali nam lekko do zrozumienia,że bliźniaczek najprawdopodobniej nie będzie,a dwie dziewczynki okazały się Matką z Córką!
4.Było strasznie dużo momentów grozy!Moje ulubione?
*Hanna zamknięta w budce telefonicznej.
*Aria i Emily próbują wyskoczyć przez okno gdy szyba nagle spada.
*Walka Spencer z 'A'!
*Znalezienie tajemniczego przejścia w 'grobowcu'?
5.Największym szokiem dla nas wszystkich była scena ostania!
Miałem ciarki,łzy w oczach...wszystko!
ALISON ŻYJE!
(jest Red Coat)

Scena nagrana była świetnie!
"Tęskniłyście dziewczyny"?

Czas na minusy odcinka:
1.Odcinek był nagrany w taki sposób,że wydawał mi sie strasznie krótki.
Możliwe,że to wina Ravenswood,który oglądałem zaraz po PLL,ale cały odcinek Halloween'owy wydawał mi sie wstępem do Ravenswood.
Odcinek w większości skupił się na Nawiedzonym Domu i tak na prawdę zdawało się,że nic się nie dzieje.
2.Zniknięcie Hanny mnie rozbawiło!Jakim cudem?Przecież trzymała Arię za rękę...
3.Mieliśmy się dowiedzieć paru rzeczy,a dowiedzieliśmy się praktycznie tego o czym wszyscy wiedzieliśmy od samego początku...Alison żyje(bardzo zaskoczyła mnie ta scena,ale tak na prawdę zaskoczyło mnie tylko to).

Podsumowanie:
Odcinek dobry,jednak ze wszystkich Halloween najsłabszy!

3 komentarze:

  1. Według mnie najlepszy halloweenowy odcinek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po obejrzeniu go przed chwilką ponownie stwierdzam,że jest więcej niż Dobry ! wiedziałem,że to wina wczorajszej premiery Ravenswood :) więc poprawiam i odcinek ŚWIETNY!

      Usuń
  2. jakoś nie zaskoczyła mnie scena z Alison. od samego początku uważałam że ona żyje.

    OdpowiedzUsuń