poniedziałek, 28 października 2013

Czas HALLOWEEN #5,6,7,8

Mam zaległe dni, ale już wracam z nowym postem!
Tymczasowo nie miałem Internetu.
 
Na tych kilka zaległych dni chciałem Wam zaproponować dwa horrory:
 
Pierwszy to:

 
 
Drugim filmem jest:
 
 
Dodatkowo polecam Wam dwa seriale grozy,które są wspaniałe,straszą i jak najbardziej są odpowiednie na okres HALLOWEEN!
 
Pierwszy to:
 
 
http://video.anyfiles.pl/The+Walking+Dead+S01E01+Lektor+PL/Kino+i+TV/video/20487

Drugi to:

 
 
Na sam koniec polecam Wam filmiki makijaży na HALLOWEEN,które są wspaniałe i sam wybieram ten ostatni!
 
 
 
 
 
 

1 komentarz:

  1. No nareszcie nowa notka! Ileż można czekac.....nie no żartuje ;)
    Co do filmów, to "Dom woskowych ciał" miałam ogladać, o drugim pierwsze słysze :D
    O serialikach obu słyszałam, "American Horror Story" miałam zacząć ogląda, ale mi ostatnio czasu brakuje :3
    No, a tak wogóle to oglądałeś któryś z tych filmów lub seriali?? Chce znac opinie jak zawsze :3
    No to pozdrawim i czekam na kolejną notkę :D
    P.S-kiedy jest następny odcinek Ravenswood???

    OdpowiedzUsuń